|
::Albumy | ::Astrologia, parapsychologia | ::Atlasy, plany, mapy | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | ::Dla najmłodszych | ::Edukacja | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | ::Eseje | ::Fantastyka | ::Film | ::Gry fabularne | ::Gry i puzzle | ::Historyczne | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | ::Inne | ::Judaistyka | ::Kalendarze | ::Komiksy | ::Książki audio | ::Kulinaria | ::Lektury szkolne | ::Literatura | ::Literatura faktu, reportaż | ::Literatura obcojęzyczna | ::Literatura piękna - obca | ::Literatura piękna - polska | ::Literatura popularnonaukowa | ::Medycyna, ziołolecznictwo | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | ::Nauki humanistyczne | ::Opowiadania | ::Poezja | ::Poradniki | ::Powieści | ::Przewodniki turystyczne | ::Publicystyka, esej | ::Religia, religioznawstwo | ::Romanse | ::Sensacja, kryminał, horror | ::Socjologia | ::Sport | ::Sztuka | ::Ściągi, opracowania | ::Tradycje i obyczaje |
|
|
Matematyczne śledztwo. Jaskinia tropów |
Matematyczne śledztwo. Jaskinia tropów |
|
|
|
Autor: |
- | Wydawnictwo: |
Zielona Sowa |
Kategoria: |
Dla dzieci i młodzieży - literatura | cena detal. brutto: |
14.99 zł | format: |
17 x 22,5 |
ISBN: |
9788378956549 |
oprawa: |
broszura |
stron: |
48 | rok wydania: |
2014 | data dod.: |
2018-03-14 |
|
|
Opis:
Seria książek „Matematyczne śledztwo” ma za zadanie zachęcać dzieci do ćwiczenia i stosowania w praktyce zdolności matematycznych poprzez wciągające historie kryminalne. Książka pełni funkcję gry, w której dziecko musi rozwiązywać zadania matematyczne, by podążać do pasjonującego rozwiązania.
Książki z tej serii nie mają klasycznej struktury. Czytelnik „skacze” po nich w przód i w tył, zależnie od odpowiedzi na poszczególne pytania. Przy prawidłowych rozwiązaniach przechodzi do dalszej części opowieści. W przypadku błędnej odpowiedzi narrator wyjaśni zagadnienie matematyczne, po czym odeśle czytelnika z powrotem do danego zadania. Dodatkową pomoc stanowi słowniczek na końcu książek.
Zostań bohaterem!
Stwórz własną przygodę.
Rozwiązuj zadania, które zdecydują o przebiegu akcji. Wypełnij misję, a przy tym szlifuj swoją wiedzę matematyczną! |
|
|
|
|