|
::Albumy | ::Astrologia, parapsychologia | ::Atlasy, plany, mapy | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | ::Dla najmłodszych | ::Edukacja | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | ::Eseje | ::Fantastyka | ::Film | ::Gry fabularne | ::Gry i puzzle | ::Historyczne | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | ::Inne | ::Judaistyka | ::Kalendarze | ::Komiksy | ::Książki audio | ::Kulinaria | ::Lektury szkolne | ::Literatura | ::Literatura faktu, reportaż | ::Literatura obcojęzyczna | ::Literatura piękna - obca | ::Literatura piękna - polska | ::Literatura popularnonaukowa | ::Medycyna, ziołolecznictwo | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | ::Nauki humanistyczne | ::Opowiadania | ::Poezja | ::Poradniki | ::Powieści | ::Przewodniki turystyczne | ::Publicystyka, esej | ::Religia, religioznawstwo | ::Romanse | ::Sensacja, kryminał, horror | ::Socjologia | ::Sport | ::Sztuka | ::Ściągi, opracowania | ::Tradycje i obyczaje |
|
|
|
|
|
Autor: |
Marcus Sedgwick, Agnieszka Walulik | Wydawnictwo: |
YA! |
Kategoria: |
Dla dzieci i młodzieży - literatura | cena detal. brutto: |
34.99 zł | format: |
12,5 x 19,5 |
ISBN: |
978-83-2802-102-0 |
oprawa: |
broszura |
stron: |
352 | rok wydania: |
2015 | data dod.: |
2017-10-04 |
|
|
Opis:
Niewidoma nastolatka próbuje odnaleźć tatę, który zaginął, a jego notes wpadł w niepowołane ręce. Czy życiem naprawdę rządzą tajemnicze zbiegi okoliczności? Na to pytanie odpowiedzi szuka 16-letnia Laureth, która udaje się w podróż z Wielkiej Brytanii do Stanów Zjednoczonych, by odnaleźć ojca. Wyprawa bez przygotowania i bez udziału dorosłych nosi znamiona szaleństwa - tym bardziej że niewidoma Laureth angażuje w tę eskapadę 7-letniego brata Benjamina, który ma być jej przewodnikiem. Kim jest tajemniczy Mr. Walker, w ręce którego wpadł notes jej ojca? I jaką rolę w tej szalonej układance odgrywa powtarzająca się liczba 354? Nastolatka zobaczy więcej, niż zdołałby dostrzec niejeden widzący. |
|
|
|
|