|
::Albumy | ::Astrologia, parapsychologia | ::Atlasy, plany, mapy | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | ::Dla najmłodszych | ::Edukacja | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | ::Eseje | ::Fantastyka | ::Film | ::Gry fabularne | ::Gry i puzzle | ::Historyczne | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | ::Inne | ::Judaistyka | ::Kalendarze | ::Komiksy | ::Książki audio | ::Kulinaria | ::Lektury szkolne | ::Literatura | ::Literatura faktu, reportaż | ::Literatura obcojęzyczna | ::Literatura piękna - obca | ::Literatura piękna - polska | ::Literatura popularnonaukowa | ::Medycyna, ziołolecznictwo | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | ::Nauki humanistyczne | ::Opowiadania | ::Poezja | ::Poradniki | ::Powieści | ::Przewodniki turystyczne | ::Publicystyka, esej | ::Religia, religioznawstwo | ::Romanse | ::Sensacja, kryminał, horror | ::Socjologia | ::Sport | ::Sztuka | ::Ściągi, opracowania | ::Tradycje i obyczaje |
|
|
Atlas przyrodniczy dla dzieci (miękka) |
Atlas przyrodniczy dla dzieci (miękka) |
|
|
|
Autor: |
Kuryjak Joanna | Wydawnictwo: |
Aksjomat |
Kategoria: |
Edukacja | cena detal. brutto: |
19.90 zł | format: |
22,5 x 27 |
ISBN: |
978-83-7713-809-0 |
oprawa: |
broszura |
stron: |
112 | rok wydania: |
2015 | data dod.: |
2016-01-31 |
|
|
Opis:
Propozycja dla każdego miłośnika wypadów do lasu i na zieloną łąkę, a także dla tych, którzy po prostu chcą wiedzieć więcej. Jasny i konkretny język, fotografie lub realistyczne ilustracje – wszystko, co potrzebne jest, by zyskać podstawową wiedzę o otaczającym nas środowisku.
Materiał podzielony jest na części, z których każda opisuje inne środowisko: las, łąkę, środowisko wodne.
Czytaj, oglądaj, poznawaj... Bądź z przyrodą za pan brat!
- najważniejsze wiadomości o środowisku przyrodniczym
- przejrzystość i łatwość odnalezienia informacji
- atrakcyjna szata graficzna: realistyczne ilustracje i zdjęcia!
- książka przydatna w szkole i podczas wakacji |
|
|
|
|