Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Moąesz określia warunki przechowywania lub dostepu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
 
 
 
 
login: hasło:
  Strona główna nowo?ci zapowiedzi Tania ksi??ka Oferta na nagrody Moje konto
  współpraca kontakt i dojazd
 
2018-01-19
2018-01-18
2018-01-17
2018-01-12
2018-01-11
2018-01-10
2018-01-09
2018-01-08
2017-12-28
2017-12-27

::Albumy
::Astrologia, parapsychologia
::Atlasy, plany, mapy
::Biografie, wspomnienia, wywiady
::Dla dzieci i młodzieży - literatura
::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe
::Dla najmłodszych
::Edukacja
::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo
::Encyklopedie, słowniki, leksykony
::Eseje
::Fantastyka
::Film
::Gry fabularne
::Gry i puzzle
::Historyczne
::Humor, aforyzmy, przysłowia
::Inne
::Judaistyka
::Kalendarze
::Komiksy
::Książki audio
::Kulinaria
::Lektury szkolne
::Literatura
::Literatura faktu, reportaż
::Literatura obcojęzyczna
::Literatura piękna - obca
::Literatura piękna - polska
::Medycyna, ziołolecznictwo
::Nauka i technika - popularnonaukowe
::Nauki humanistyczne
::Opowiadania
::Poezja
::Poradniki
::Powieści
::Przewodniki turystyczne
::Publicystyka, esej
::Religia, religioznawstwo
::Romanse
::Sensacja, kryminał, horror
::Socjologia
::Sport
::Sztuka
::Ściągi, opracowania
::Tradycje i obyczaje

Budowa i utrzymanie dróg żelaznych

Budowa i utrzymanie dróg żelaznych
Autor:
Inż. H. Kliszewicz
Wydawnictwo:
Historyczna
Kategoria:
Nauka i technika - popularnonaukowe
cena detal. brutto:
18.90 zł
format:
14 x 20
ISBN:
978-83-933204-5-5
oprawa:
broszura
stron:
110
rok wydania:
2014
data dod.:
2014-11-17
Opis:

KONSPEKT WYKŁADÓW BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG ŻELAZNYCH
WG PROGRAMU PRZYJĘTEGO DLA KURSU KANDYDATÓW KOLEJOWYCH
opracował: Inż. H.Kliszewicz, reprint wydania z 1929 roku


„Klasyfikacja (albo ustalenie typów) dróg żelaznych ma bardzo ważne znaczenie nie tylko pod względem technicznym w celu określenia właściwości różnych kategorii dróg żelaznych i wykonania najodpowiedniejszego sposobu budowy i eksploatacji ich, lecz również pod względem administracyjnym i prawnym, ponieważ dla zabezpieczenia interesów państwowych i społecznych oraz bezpieczeństwa ruchu, budowy i eksploatacji dróg żelaznych podlegać powinny przepisom i ograniczeniom prawnym, które dla różnych kategorii dróg żelaznych nie mogą być jednakowe, naprz. warunki linji magistralnej, łączącej wielkie ośrodki przemysłowe, są zupełnie inne niż bocznicy, prowadzącej do fabryki lub żwirowni...”

„¬Na drogach żelaznych normalnotorowych szerokość torów (prześwit) t.j. odległość miedzy wewnętrznymi krawędziami szyn wynosi 1.435 mm. Koleje szerokotorowe posiadają prześwit większy od normalnego (Rosja - 1.524 mm, Hiszpanja -1.676 mm, Irlandia - 1.600 mm.).”


Zobacz koszyk

Szopka bożonarodzeniowa. Makieta do rozłożenia, opłatek i płyta CD w prezencie
-
Kolędy niebiańskim piórem pisane + CD
-
więcej

Marketing mix. Podstawowe zasady marketingu
Hans-Dieter Zollondz
Drugie Życie Bree Tanner
Meyer Stephenie
Wierszyki dla dwulatka
-
Gra uczuć
Roberts Nora
Parapsychologia. Fakty i opinie
Ryzl Milan
Dziewczyna w ciemności
Marion Pauw
GŁOSY MONOLOGI
MAGRIS CLAUDIO
Reputacje
Vasquez Juan Gabriel
Mój świat. Jestem zdrów
Maruszczak Marta
MIŁOŚCI NIE KUPISZ
Clementis Francesca
więcej

:: Polityka Plików Cookie
2005-2016 © Hurnex