Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Moąesz określia warunki przechowywania lub dostepu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
 
 
 
 
login: hasło:
  Strona główna nowo?ci zapowiedzi Tania ksi??ka Oferta na nagrody Moje konto
  współpraca kontakt i dojazd
 
2018-04-24
2018-04-23
2018-04-22
2018-04-21
2018-04-20
2018-04-19
2018-04-18
2018-04-17
2018-04-15
2018-04-13

::Albumy
::Astrologia, parapsychologia
::Atlasy, plany, mapy
::Biografie, wspomnienia, wywiady
::Dla dzieci i młodzieży - literatura
::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe
::Dla najmłodszych
::Edukacja
::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo
::Encyklopedie, słowniki, leksykony
::Eseje
::Fantastyka
::Film
::Gry fabularne
::Gry i puzzle
::Historyczne
::Humor, aforyzmy, przysłowia
::Inne
::Judaistyka
::Kalendarze
::Komiksy
::Książki audio
::Kulinaria
::Lektury szkolne
::Literatura
::Literatura faktu, reportaż
::Literatura obcojęzyczna
::Literatura piękna - obca
::Literatura piękna - polska
::Literatura popularnonaukowa
::Medycyna, ziołolecznictwo
::Nauka i technika - popularnonaukowe
::Nauki humanistyczne
::Opowiadania
::Poezja
::Poradniki
::Powieści
::Przewodniki turystyczne
::Publicystyka, esej
::Religia, religioznawstwo
::Romanse
::Sensacja, kryminał, horror
::Socjologia
::Sport
::Sztuka
::Ściągi, opracowania
::Tradycje i obyczaje

Budowa i utrzymanie dróg żelaznych

Budowa i utrzymanie dróg żelaznych
Autor:
Inż. H. Kliszewicz
Wydawnictwo:
Historyczna
Kategoria:
Nauka i technika - popularnonaukowe
cena detal. brutto:
18.90 zł
format:
14 x 20
ISBN:
978-83-933204-5-5
oprawa:
broszura
stron:
110
rok wydania:
2014
data dod.:
2014-11-17
Opis:

KONSPEKT WYKŁADÓW BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG ŻELAZNYCH
WG PROGRAMU PRZYJĘTEGO DLA KURSU KANDYDATÓW KOLEJOWYCH
opracował: Inż. H.Kliszewicz, reprint wydania z 1929 roku


„Klasyfikacja (albo ustalenie typów) dróg żelaznych ma bardzo ważne znaczenie nie tylko pod względem technicznym w celu określenia właściwości różnych kategorii dróg żelaznych i wykonania najodpowiedniejszego sposobu budowy i eksploatacji ich, lecz również pod względem administracyjnym i prawnym, ponieważ dla zabezpieczenia interesów państwowych i społecznych oraz bezpieczeństwa ruchu, budowy i eksploatacji dróg żelaznych podlegać powinny przepisom i ograniczeniom prawnym, które dla różnych kategorii dróg żelaznych nie mogą być jednakowe, naprz. warunki linji magistralnej, łączącej wielkie ośrodki przemysłowe, są zupełnie inne niż bocznicy, prowadzącej do fabryki lub żwirowni...”

„¬Na drogach żelaznych normalnotorowych szerokość torów (prześwit) t.j. odległość miedzy wewnętrznymi krawędziami szyn wynosi 1.435 mm. Koleje szerokotorowe posiadają prześwit większy od normalnego (Rosja - 1.524 mm, Hiszpanja -1.676 mm, Irlandia - 1.600 mm.).”


Zobacz koszyk

Triatlon. Trenuj z sukcesem
Lervill Sean
Mój pierwszy maraton
Tim Rogers
Podręcznik biegania
Lervill Sean
Nurkowanie
Krestovnikoff Miranda, Monty Halls
Pływanie w wodach otwartych
Steven Munatones
Zacznij biegać. Marsz, bieg, zawody, maraton (GC)
Eva Wosko-Conrads
Jak zacząć biegać
Sara Kirkham
więcej

Życie to cyrk czyli prosiaczek Fryderyk i miś Freginald
Wiese Kurt, Brooks Walter R.
PŁATEK ŚNIEGU
FERMINE MAXENCE
Przerwa w pracy
Lisicki Paweł
Kolorowanki 5-latka. Mała Sowa
-
Teranezja
Egan Greg
Mój świat. Jestem zdrów
Maruszczak Marta
Moja pierwsza gwiazda
Susan Elizabeth Phillips
Kościelscy. Ród, fundacja, nagroda
Klas Wojciech, Jan Zieliński
Blondyn i Blondyna
Magdalena Kulus
Półsłówka
Blanca Busquets
więcej

:: Polityka Plików Cookie
2005-2016 © Hurnex