Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Moąesz określia warunki przechowywania lub dostepu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
 
 
 
 
login: hasło:
  Strona główna nowo?ci zapowiedzi Tania ksi??ka Oferta na nagrody Moje konto
  współpraca kontakt i dojazd
 
2024-04-17
2024-04-16
2024-04-11
2024-04-09
2024-04-08
2024-04-07
2024-04-03
2024-04-02
2024-03-27
2024-03-26

::Albumy
::Astrologia, parapsychologia
::Atlasy, plany, mapy
::Biografie, wspomnienia, wywiady
::Dla dzieci i młodzieży - literatura
::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe
::Dla najmłodszych
::Edukacja
::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo
::Encyklopedie, słowniki, leksykony
::Eseje
::Fantastyka
::Film
::Gry fabularne
::Gry i puzzle
::Historyczne
::Humor, aforyzmy, przysłowia
::Inne
::Judaistyka
::Kalendarze
::Komiksy
::Książki audio
::Kulinaria
::Lektury szkolne
::Literatura
::Literatura faktu, reportaż
::Literatura obcojęzyczna
::Literatura piękna - obca
::Literatura piękna - polska
::Literatura popularnonaukowa
::Medycyna, ziołolecznictwo
::Nauka i technika - popularnonaukowe
::Nauki humanistyczne
::Opowiadania
::Poezja
::Poradniki
::Powieści
::Przewodniki turystyczne
::Publicystyka, esej
::Religia, religioznawstwo
::Romanse
::Sensacja, kryminał, horror
::Socjologia
::Sport
::Sztuka
::Ściągi, opracowania
::Tradycje i obyczaje

Bot

Bot
Autor:
Kidruk Maksym
Wydawnictwo:
Akurat
Kategoria:
Fantastyka
cena detal. brutto:
44.99 zł
format:
13 x 20,5
ISBN:
978-83-7758-770-6
oprawa:
broszura
stron:
624
rok wydania:
2014
data dod.:
2014-09-03
Opis:

Tymur Korszak, młody i zdolny programista pracujący w firmie produkującej gry komputerowe, specjalizujący się w tworzeniu botów, pewnego dnia otrzymuje dziwne zlecenie - musi naprawić usterkę w botach, które skonstruował parę lat wcześniej dla tajemniczego klienta z Ameryki Południowej. W grę wchodzą olbrzymie pieniądze. Po krótkim namyśle chłopak udaje się w podróż do Chile. Jego nowym tymczasowym miejscem pracy okazuje się dziwne laboratorium na pustyni Atakama. Budowla jest pilnie strzeżona, otacza ją ogrodzenie pod napięciem.

Działająca tam ekipa pod kierownictwem genialnego nanotechnologa-wizjonera, Japończyka Keitaro Roka, stworzyła istoty do złudzenia przypominające 12-letnich chłopców, zdolne wytrzymać ekstremalne warunki i działać według wytycznych. Boty są nieustannie poddawane ciągłym badaniom i testom, jednak przed kilkunastoma dniami wydarzyło się coś, co postawiło cały zespół w stan pełnej gotowości bojowej - spora grupa "malców" (tak ich nazywa narrator) uciekła i zaczęła zagrażać bezpieczeństwu miejscowej ludności, a także pracowników NGF Lab. Zadanie młodego programisty jest nieskomplikowane: sprowadzić boty z powrotem. I odkryć przyczyny, dla których odważyły się na taki krok...


Zobacz koszyk

Ilustrowane Pismo Święte dla dzieci I Komunia
Jude Winkler
Ilustrowane Pismo Święte
-
Ilustrowany atlas biblijny dla dzieci
-
Pismo Święte Starego i Nowego Testamentu Pamiątka I Komunii Świetej Obwoluta
-
więcej

Hania Humorek i Smrodek Apetyt na święta
Megan McDonald
GLACIER EXPRESS 9.15
MAJEWSKI JANUSZ
Zimowa kolorowanka cz.2
-
Kłopoty w Nowym Jorku
Sylvia Bishop
Zaraz będzie po wszystkim
Grzegorz Uzdański
Najemnik Medox
Jacek Dąbała, Marek Bielecki
Star Wars. Ostatni Jedi. Książka z modelem do złożenia
Katrina Pallant
Zakochana w przyjacielu
Katarzyna Rzepecka
Hipcio poznaje cyfry
-
Projektowanie produktu
Morris Richard
więcej

:: Polityka Plików Cookie
2005-2016 © Hurnex