|
::Albumy | ::Astrologia, parapsychologia | ::Atlasy, plany, mapy | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | ::Dla najmłodszych | ::Edukacja | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | ::Eseje | ::Fantastyka | ::Film | ::Gry fabularne | ::Gry i puzzle | ::Historyczne | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | ::Inne | ::Judaistyka | ::Kalendarze | ::Komiksy | ::Książki audio | ::Kulinaria | ::Lektury szkolne | ::Literatura | ::Literatura faktu, reportaż | ::Literatura obcojęzyczna | ::Literatura piękna - obca | ::Literatura piękna - polska | ::Literatura popularnonaukowa | ::Medycyna, ziołolecznictwo | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | ::Nauki humanistyczne | ::Opowiadania | ::Poezja | ::Poradniki | ::Powieści | ::Przewodniki turystyczne | ::Publicystyka, esej | ::Religia, religioznawstwo | ::Romanse | ::Sensacja, kryminał, horror | ::Socjologia | ::Sport | ::Sztuka | ::Ściągi, opracowania | ::Tradycje i obyczaje |
|
|
Przygoda z matematyką. Kwadrat |
Przygoda z matematyką. Kwadrat |
|
|
|
Autor: |
Czyżowska Małgorzata | Wydawnictwo: |
Zielona Sowa |
Kategoria: |
Edukacja | cena detal. brutto: |
9.90 zł | format: |
20 x 28,5 |
ISBN: |
978-83-7623-611-7 |
oprawa: |
broszura |
stron: |
24 | rok wydania: |
2010 | data dod.: |
2011-09-11 |
|
|
Opis:
Nowa seria książek Przygoda z matematyką wprowadza dzieci w wieku 3-5 lat w fascynujący świat matematyki. Książeczki do pracy (samodzielnej lub pod opieką osoby dorosłej) w atrakcyjny sposób łączą naukę z zabawą.
W książeczce Kwadrat dziecko znajdzie różnego typu ćwiczenia i zadania, które pozwolą mu poznać cechy kwadratu jako figury geometrycznej, nauczy się rozpoznawać jego kształty w swoim otoczeniu. Maluch może samodzielnie kolorować obrazek, dorysowywać brakujące elementy, wyszukiwać na ilustracji kwadraty i je liczyć, przyklejać naklejki o tym kształcie. Kolorowanie obrazków, utrzymywanie się w konturach, zapełnianie ograniczonych płaszczyzn - te stawiane przed dzieckiem zadania służą doskonaleniu jego sprawności manualnej. Pracując z dorosłym, dziecko może wypowiadać się na temat obrazków. Pomocne będą pytania zamieszczone przy każdej ilustracji, które ukierunkują obserwację dziecka, pobudzą jego ciekawość i spostrzegawczość. Pytania (także te wymyślane przez dorosłego) pozwolą na samodzielne zdefiniowanie przez dziecko charakterystycznych cech kwadratu.
|
|
|
|
|