Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Moąesz określia warunki przechowywania lub dostepu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
 
 
 
 
login: hasło:
  Strona główna nowo?ci zapowiedzi Tania ksi??ka Oferta na nagrody Moje konto
  współpraca kontakt i dojazd
 
2018-05-17
2018-05-16
2018-05-15
2018-05-10
2018-05-09
2018-05-07
2018-05-04
2018-05-02
2018-04-27
2018-04-26

::Albumy
::Astrologia, parapsychologia
::Atlasy, plany, mapy
::Biografie, wspomnienia, wywiady
::Dla dzieci i młodzieży - literatura
::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe
::Dla najmłodszych
::Edukacja
::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo
::Encyklopedie, słowniki, leksykony
::Eseje
::Fantastyka
::Film
::Gry fabularne
::Gry i puzzle
::Historyczne
::Humor, aforyzmy, przysłowia
::Inne
::Judaistyka
::Kalendarze
::Komiksy
::Książki audio
::Kulinaria
::Lektury szkolne
::Literatura
::Literatura faktu, reportaż
::Literatura obcojęzyczna
::Literatura piękna - obca
::Literatura piękna - polska
::Literatura popularnonaukowa
::Medycyna, ziołolecznictwo
::Nauka i technika - popularnonaukowe
::Nauki humanistyczne
::Opowiadania
::Poezja
::Poradniki
::Powieści
::Przewodniki turystyczne
::Publicystyka, esej
::Religia, religioznawstwo
::Romanse
::Sensacja, kryminał, horror
::Socjologia
::Sport
::Sztuka
::Ściągi, opracowania
::Tradycje i obyczaje

Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania

Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania
Autor:
Kuś Grażyna
Wydawnictwo:
Novae Res
Kategoria:
Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo
cena detal. brutto:
48.90 zł
format:
14,5 x 21,5
ISBN:
978-83-7722-148-8
oprawa:
broszura
stron:
308
rok wydania:
2011
data dod.:
2011-07-19
Opis:

Złożoność, zmienność i rosnąca konkurencyjność rynku zmusza firmy do pozyskiwania nabywców coraz bardziej wyszukanymi (wyrafinowanymi) metodami, co w efekcie prowadzi do zasypywania konsumentów szeregiem informacji, a rynek i oferta towarowa stają się coraz mniej przejrzyste. Dynamiczne zmiany w strukturze ofert (coraz więcej nowości) pogłębiają dodatkowo ten stan rzeczy i utrudniają konsumentowi podjęcie właściwej decyzji zakupowej.
W dobie, gdy konsument przestał być biernym odbiorcą reklam czy innych działań marketingowych zachęcających go do zakupu, a stał się bardziej niż kiedykolwiek świadomym uczestnikiem rynku dążącym do "przejęcia kontroli" nad informacją o produkcie i jego oferencie, firmy zaczęły przywiązywać większą wagę do budowania z nim trwałych relacji poprzez sprawną komunikację. Współczesny konsument sam bowiem wyznacza zakres wiedzy, która jest mu niezbędna do podjęcia decyzji o zakupie, a oferent produktu powinien mu to umożliwić poprzez tworzenie zintegrowanych systemów komunikowania.
W niniejszej książce przedstawiono systemy i źródła informacji, wpływające na decyzje zakupowe konsumentów, ze szczególnym zwróceniem uwagi na występujące zróżnicowanie. Materiał empiryczny został skonfrontowany z istniejącymi możliwościami korzystania z wielorakich źródeł informacji - zarówno tych tworzonych przez oferentów produktów, jak i tych, na które nie mają oni wpływu lub wpływają w sposób pośredni. Uwzględnia również świadomość polskich konsumentów w tym zakresie.


Zobacz koszyk

Triatlon. Trenuj z sukcesem
Lervill Sean
Mój pierwszy maraton
Tim Rogers
Podręcznik biegania
Lervill Sean
Nurkowanie
Krestovnikoff Miranda, Monty Halls
Pływanie w wodach otwartych
Steven Munatones
Zacznij biegać. Marsz, bieg, zawody, maraton (GC)
Eva Wosko-Conrads
Jak zacząć biegać
Sara Kirkham
więcej

Kopciuszek
-
Nekropolie. Zabytkowe cmentarze wielokulturowej Polski
Olej-Kobus Anna, Krzysztof Kobus, Michał Rembas
Objawienie (GC)
Carol Berg
Po obu stronach murów. Ostatnie dni Konstantynopola jako inspiracja literacka
Urbanik Urszula
Vintage. Sklep rzeczy zapomnianych
Gloss Susan
Za wszystko trzeba płacić (Polityka)
Marinina Aleksandra
Szukaj i znajduj Wielkie cywilizacje
-
Aromatyczne dania z mięsa
-
Klika z San Francisco. tom 1. Uwaga! Nowa twarz!
de la Cruz Melissa
De Gaulle. Mój ojciec. Tom 2 Rozmowy z Michelem Tauriakiem
de Gaulle Philippe
więcej

:: Polityka Plików Cookie
2005-2016 © Hurnex