Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Moąesz określia warunki przechowywania lub dostepu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
 
 
 
 
login: hasło:
  Strona główna nowo?ci zapowiedzi Tania ksi??ka Oferta na nagrody Moje konto
  współpraca kontakt i dojazd
 
2018-02-23
2018-02-21
2018-02-19
2018-02-16
2018-02-15
2018-02-14
2018-02-13
2018-02-12
2018-02-11
2018-02-10

::Albumy
::Astrologia, parapsychologia
::Atlasy, plany, mapy
::Biografie, wspomnienia, wywiady
::Dla dzieci i młodzieży - literatura
::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe
::Dla najmłodszych
::Edukacja
::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo
::Encyklopedie, słowniki, leksykony
::Eseje
::Fantastyka
::Film
::Gry fabularne
::Gry i puzzle
::Historyczne
::Humor, aforyzmy, przysłowia
::Inne
::Judaistyka
::Kalendarze
::Komiksy
::Książki audio
::Kulinaria
::Lektury szkolne
::Literatura
::Literatura faktu, reportaż
::Literatura obcojęzyczna
::Literatura piękna - obca
::Literatura piękna - polska
::Medycyna, ziołolecznictwo
::Nauka i technika - popularnonaukowe
::Nauki humanistyczne
::Opowiadania
::Poezja
::Poradniki
::Powieści
::Przewodniki turystyczne
::Publicystyka, esej
::Religia, religioznawstwo
::Romanse
::Sensacja, kryminał, horror
::Socjologia
::Sport
::Sztuka
::Ściągi, opracowania
::Tradycje i obyczaje

Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania

Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania
Autor:
Kuś Grażyna
Wydawnictwo:
Novae Res
Kategoria:
Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo
cena detal. brutto:
48.90 zł
format:
14,5 x 21,5
ISBN:
978-83-7722-148-8
oprawa:
broszura
stron:
308
rok wydania:
2011
data dod.:
2011-07-19
Opis:

Złożoność, zmienność i rosnąca konkurencyjność rynku zmusza firmy do pozyskiwania nabywców coraz bardziej wyszukanymi (wyrafinowanymi) metodami, co w efekcie prowadzi do zasypywania konsumentów szeregiem informacji, a rynek i oferta towarowa stają się coraz mniej przejrzyste. Dynamiczne zmiany w strukturze ofert (coraz więcej nowości) pogłębiają dodatkowo ten stan rzeczy i utrudniają konsumentowi podjęcie właściwej decyzji zakupowej.
W dobie, gdy konsument przestał być biernym odbiorcą reklam czy innych działań marketingowych zachęcających go do zakupu, a stał się bardziej niż kiedykolwiek świadomym uczestnikiem rynku dążącym do "przejęcia kontroli" nad informacją o produkcie i jego oferencie, firmy zaczęły przywiązywać większą wagę do budowania z nim trwałych relacji poprzez sprawną komunikację. Współczesny konsument sam bowiem wyznacza zakres wiedzy, która jest mu niezbędna do podjęcia decyzji o zakupie, a oferent produktu powinien mu to umożliwić poprzez tworzenie zintegrowanych systemów komunikowania.
W niniejszej książce przedstawiono systemy i źródła informacji, wpływające na decyzje zakupowe konsumentów, ze szczególnym zwróceniem uwagi na występujące zróżnicowanie. Materiał empiryczny został skonfrontowany z istniejącymi możliwościami korzystania z wielorakich źródeł informacji - zarówno tych tworzonych przez oferentów produktów, jak i tych, na które nie mają oni wpływu lub wpływają w sposób pośredni. Uwzględnia również świadomość polskich konsumentów w tym zakresie.


Zobacz koszyk

Szopka bożonarodzeniowa. Makieta do rozłożenia, opłatek i płyta CD w prezencie
-
Kolędy niebiańskim piórem pisane + CD
-
więcej

Głodny mnich czyli sekrety refektarza
Maciej Robert
Otto jeździ tam i z powrotem
Mączka Iwona
Akademia rysowania 7-latka
Agnieszka Bator
Dom Sammy
Gore Kristin
Kosmofobia
Etxebarria Lucia
Feng - shui i przeznaczenie
Lo Raymond
Wiersze mojego dzieciństwa
-
Wakacje Fryderyka
Brooks Walter R.
Diabeł z więzienia dłużników
Hodgson Antonia
Trupy polskie kryminał, thriller, sensacja, opowiadania
-
więcej

:: Polityka Plików Cookie
2005-2016 © Hurnex