|
::Albumy | ::Astrologia, parapsychologia | ::Atlasy, plany, mapy | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | ::Dla najmłodszych | ::Edukacja | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | ::Eseje | ::Fantastyka | ::Film | ::Gry fabularne | ::Gry i puzzle | ::Historyczne | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | ::Inne | ::Judaistyka | ::Kalendarze | ::Komiksy | ::Książki audio | ::Kulinaria | ::Lektury szkolne | ::Literatura | ::Literatura faktu, reportaż | ::Literatura obcojęzyczna | ::Literatura piękna - obca | ::Literatura piękna - polska | ::Literatura popularnonaukowa | ::Medycyna, ziołolecznictwo | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | ::Nauki humanistyczne | ::Opowiadania | ::Poezja | ::Poradniki | ::Powieści | ::Przewodniki turystyczne | ::Publicystyka, esej | ::Religia, religioznawstwo | ::Romanse | ::Sensacja, kryminał, horror | ::Socjologia | ::Sport | ::Sztuka | ::Ściągi, opracowania | ::Tradycje i obyczaje |
|
|
Kłamstwa, przeklęte kłamstwa i nauka |
Kłamstwa, przeklęte kłamstwa i nauka |
|
|
|
Autor: |
Seerhaler Sherry | Wydawnictwo: |
Sonia Draga |
Kategoria: |
Nauka i technika - popularnonaukowe | cena detal. brutto: |
32.00 zł | format: |
14,5 x 20,5 |
ISBN: |
978-83-7508-227-2 |
oprawa: |
broszura |
stron: |
232 | rok wydania: |
2010 | data dod.: |
2014-09-17 |
|
|
Opis:
Codziennie w mediach pojawia się wiele związanych z nauką informacji, które często są ze sobą sprzeczne. Przeciętny człowiek nie jest w stanie poradzić sobie z tym natłokiem doniesień, ponieważ nie został przygotowany do ich odbioru. Ze szkoły wyniósł wrażenie, że nauka to dziedzina uporządkowana i skończona, a wykonywanie eksperymentów przypomina gotowanie według przepisu - należy po prostu krok po kroku realizować kolejne etapy i osiągnie się pożądany wynik. Tymczasem wciąż dokonuje się odkryć naukowych, które podważają to, co dotąd w danej kwestii sądzono. Autorka w dziesięciu rozdziałach przedstawia narzędzia, które pomogą radzić sobie z tym chaosem informacyjnym i odnajdywać w nim sens. Ilustrując wywód wieloma przykładami z różnych dziedzin nauki, wskazuje, na co należy zwracać uwagę przy podejmowaniu codziennych decyzji związanych z nauką. |
|
|
|
|