|
::Albumy | ::Astrologia, parapsychologia | ::Atlasy, plany, mapy | ::Biografie, wspomnienia, wywiady | ::Dla dzieci i młodzieży - literatura | ::Dla dzieci i młodzieży -popularnonaukowe | ::Dla najmłodszych | ::Edukacja | ::Ekonomia, zarządzanie, prawoznawstwo | ::Encyklopedie, słowniki, leksykony | ::Eseje | ::Fantastyka | ::Film | ::Gry fabularne | ::Gry i puzzle | ::Historyczne | ::Humor, aforyzmy, przysłowia | ::Inne | ::Judaistyka | ::Kalendarze | ::Komiksy | ::Książki audio | ::Kulinaria | ::Lektury szkolne | ::Literatura | ::Literatura faktu, reportaż | ::Literatura obcojęzyczna | ::Literatura piękna - obca | ::Literatura piękna - polska | ::Literatura popularnonaukowa | ::Medycyna, ziołolecznictwo | ::Nauka i technika - popularnonaukowe | ::Nauki humanistyczne | ::Opowiadania | ::Poezja | ::Poradniki | ::Powieści | ::Przewodniki turystyczne | ::Publicystyka, esej | ::Religia, religioznawstwo | ::Romanse | ::Sensacja, kryminał, horror | ::Socjologia | ::Sport | ::Sztuka | ::Ściągi, opracowania | ::Tradycje i obyczaje |
|
|
Amalia Rodrigues. Najsłynniejsza śpiewaczka fado |
Amalia Rodrigues. Najsłynniejsza śpiewaczka fado |
|
|
|
Autor: |
dos Santos Vitor Pavao | Wydawnictwo: |
Prószyński i S-ka |
Kategoria: |
Biografie, wspomnienia, wywiady | cena detal. brutto: |
34.90 zł | format: |
13,5x21 |
ISBN: |
978-83-7648-003-9 |
oprawa: |
twarda |
stron: |
344 | rok wydania: |
2009 | data dod.: |
2009-02-12 |
|
|
Opis:
Nazywano ją Królową Fado, porównywano do Edith Piaf i Billy Holliday. Dzięki swemu talentowi i charyzmie rozsławiła fado na całym świecie. Jej niezwykły magnetyzm, naturalny czar, brak wszelkiej sztuczności, zachwycają nas również podczas lektury tej biografii. Vítor Pavao dos Santos sprawia, że czujemy żywą obecność Amálii, jakbyśmy byli przyjaciółmi, którym opowiada, z humorem i czułością historię swojego barwnego życia. Jest to portret Amálii malowany jej głosem, pełen życia dzięki serii rozmów, jakie autor przeprowadził z diwą fado i odkrywający nam jej artystyczną drogę, począwszy od pierwszych występów w Retiro da Severa po apogeum jej kariery, gdy miała u swych stóp paryską Olimpię, londyński Savoy czy nowojorskie Lincoln Center. |
|
|
|
|